Tuesday 24 July 2012

muka saya seiras dgn si jejari runcing?



assalamualaikum,

"nik, muka nik nak sama dgn muka bekas tunang apek la...siryes,nk sama!..siryes,kalau xpercaya,try tgk...tgklaaa~~.."

mula-mula aku dengar statement kat atas tue dari mulut senior-senior unimap. lepas sorang-sorang keluar kenyataan yang lebih kurang sama..and then, kawan-kawan sekolah pun tak lari nak jugak perjuangkan kenyataan tu. kenyataan entah benar entah tidak...huhu=)

aku pun apa lagi terus cari gambar aku and then letak kt tepi gambar si jejari runcing tu..yelaa,curious sgt kn..betol ke tidak semua gosip tuh..chehhh gosip kau..!..hahha.. so, lepas dikaji selidik, ditilik-tilik, adalah lebih kurang sama muka aku dgn akak tu..lebih kurang jela ye..xdelah lebih sgt,byk yg kurang sebenarnya. byk kali jugak la ak teliti gmbr ak dgn dia, dan baru aku perasan, mereka-mereka yang berkenaan dalam menyebarkan kenyataan terbabit may be membuat judges tang pipi kami berdua..kan?kan?kan?...yeaaaaa,i know you..~huahua

pipi kami berdua tembam you know????..kau hado?..

ok tang pipi tue..oklaaa i admit it 100%..memang nk sama..and i rasa mungkin sebab pipi nilah yang menjadikan keayuan, kejelitaan,kecantikan kami terserlah...hahahahahahahaha..sapa songkonggg angkat jari manis..huahua.sweet finger up please!.=__=


kawan sekolah ak apa lagi. sempat post aku dengan akak jejari runcing kt wall QUICHE kami. ni lah hasilnya...=P

tngok niey..nik jue n kembar nyer, si jejari runcing(bekas tunang khairul fahmi pemain bola spk)..hehe — with Nik Zulaiha Nik Fauzi.

 ·  ·  · 23 February at 18:16

No comments:

Post a Comment